به گزارش اقتصادما به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی تا ۱۵ دیماه ۱۴۰۴ نظرسنجی گستردهای را با هدف سنجش میزان رضایت عمومی از بانکها در محورهایی همچون نحوه برخورد کارکنان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و فرآیند رسیدگی به شکایات به انجام می رساند. نتایج این نظرسنجی، یکی از شاخصهای اصلی رتبهبندی و معرفی بانکهای برتر کشور در حوزه صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.
بانک صنعت و معدن با تأکید بر رویکرد مشتریمحور خود اعلام می دارد:
رضایت و اعتماد مشتریان، بهویژه فعالان بخش های اقتصادی و صنعتی، سرمایه اصلی بانک صنعت و معدن است. مشارکت ارزشمند شما در این نظرسنجی میتواند مسیر ارتقای مستمر کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای بانکی را هموار سازد.
مشتریان و همراهان بانک صنعت و معدن میتوانند از طریق لینک رسمی اعلامشده از سوی بانک مرکزی در این ارزیابی ملی شرکت کنند. این نظرسنجی بهصورت کاملاً محرمانه و بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام میشود.
🌐 لینک شرکت در نظرسنجی:
https://cbi.ir/survey/34074.aspx
بانک صنعت و معدن ضمن قدردانی از همراهی و اعتماد مشتریان خود، از مشارکت آنان در این نظرسنجی ملی استقبال میکند
- گامی در راستای ترویج فرهنگ بیمه؛ زنگ بیمه در ایلام نواخته شد
- اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استانها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه
- 46 بانوی زندانی جرائم غیرعمد با حمایت بانک سپه به کانون خانواده بازگشتند
- بانك صنعت و معدن در كنار تولیدكنندگان استان كردستان/ بازدید میدانی از شركت تولیدی پنجره آریا
- نشست میز خدمت بررسی مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرك صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد
- حضور مشاور مدیرعامل بانك صنعت و معدن در سرپرستی استان سیستان و بلوچستان