به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، با حضور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه البرز قابلیت ها و کاربردهای اپلیکیشن یاقوت البرز توسعه پیدا کرد.
بر این اساس از سامانه های، بازدید و ارزیابی ریسک آنلاین بیمه های آتش سوزی صنعتی، اعلام خسارت آنلاین بیمه های مسئولیت حمل و نقل و ثبت آنلاین قرارداد مراکز درمانی با رویکرد استفاده از فناوری امضا دیجیتال در فرایند عقد قرارداد رونمایی شد.
موسی رضایی مدیرعامل شرکت بیمه البرز با اشاره به سیاست راهبردی شرکت در توسعه خدمات غیرحضوری و برخط گفت البرز با عملیاتی کردن چندین طرح آنلاین سازی خدمات، در این زمینه پیشتاز است و با استقبال بسیار خوب مشتریان، این امکانات بسرعت در حال توسعه است.
اپلیکیشن یاقوت البرز در سه سال اخیر رفته رفته جامع تر و کاربردی تر شد بطوریکه هم اکنون شامل مجموعه ای متنوع از خدمات غیرحضوری، از جمله صدور آنلاین بیمه نامه، پرداخت آنلاین حق بیمه، ارزیابی آنلاین خسارت بدنه خودرو، خدمات آنلاین مشاوره بیمه ای، استعلام اصالت بیمه نامه و ارتباط با باشگاه مشتریان بیمه البرز است.
- بانکها مکلف به تدوین «منشور حقوق مشتریان» شدند/ بازرسی از ۴۰۰ شعبه بانکی در ایام جنگ ۱۲روزه
- امکان بازخرید و پیشفروش مجدد سکه طلا در مرکز مبادله ایران فراهم شد
- اخذ بیش از یک ضامن برای تسهیلات ازدواج؛ بی توجهی بانکها به قانون!
- اعمال شرایط جدید صدور و تعداد برگ دسته چک از هفته آتی
- چشمانداز بازار ارز و طلا بر اساس حافظه تاریخی؛ تب هیجانی دوباره فروکش میکند؟
- تثبیت اقتصادی محور اصلی سیاستهای بانک مرکزی؛ از هدایت اعتبارات به سمت تولید تا تقویت حکمرانی ریال