به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در راستای تحقق اهداف «تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندهای بیمهگری و نظارتی»، مدیریت تحول دیجیتال این شرکت در نسخههای ۴.۹، ۵، ۵.۱ و ۵.۲ وباپلیکیشن دِیدار، امکانات جدیدی را اضافه کرده است.
امکان سفارشگیری آنلاین بیمهنامه بدنه پیمایشی، بازدید اولیه آنلاین برای بیمه آتشسوزی، درخواست خدمات امداد خودرو (دیآسا)، بهبود فرآیند اعلام خسارت بیمههای آتشسوزی، استعلام عوارض آزادراهی خودرو، استعلام کد پستی از سامانه املاک و اسکان، افزودن خدمات بانکی شامل تبدیل شماره کارت به شماره شبا و استعلام چک صیادی، اصلاح و بهبود صفحه سوابق درمانی، ارتقای قابلیت اعلام خسارت درمان با اختصاص واحد ارزیابی اسناد به استان محل سکونت، امکان تعریف قبوض خدماتی در پروفایل کاربری، بهبود نقشه مکانیابی و جستجوی مراکز حضوری، تغییر در طراحی تببندی، آیکونها و بهروزرسانی رابط کاربری (UI) صفحه اصلی از جمله مواردی هستند که در این بهروز رسانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
این بهروزرسانیها در جهت ارتقای تجربه کاربری و تسهیل فرآیندهای بیمهای طراحی و پیادهسازی شدهاند.
- پلاک موفقیت 1403، به نام بیمه دی زده شد
- امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت بهمن موتور فراهم شد
- ثبتنام خرید محصولات بهمنموتور با حساب وکالتی بانک تجارت
- بانک تجارت همچنان پیشتاز در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
- بانک تجارت حامی توسعه استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر و پاک است
- بازدید مدیران ارشد اقتصادی از غرفه بیمه دی در نمایشگاه اینوکس مشهد