به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پلتفرم دستیارهوشمند مشتری می تواند به بهبود تجربه کاربری، تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و اعلام خسارت توسط مشتری کمک کند، همچنین این سیستم با تحلیل داده های جمع آوری شده، تعاملات با مشتری، الگوهای رفتاری و نیازهای خاص هر مشتری را شناسایی می کند و بر اساس آن پیشنهادات ویژه ای را ارائه خواهد کرد.
گفتنی است: دیگر مزایای این پلتفرم توانایی پردازش زیان طبیعی، امکان ادغام آن با سیستم های مورد استفاده شرکت و فراهم آوردن فضایی تعاملی و ساده برای مشتری است.
اخبار مرتبط
- حذف شرط پرتفوی مثبت برای تمدید پروانه شبکه نمایندگان بیمه ایران
- مدیرعامل بانک سپه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت
- امام خمینی(ره)، بزرگمردی که تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد
- برگزاری کارگاه تخصصی «تحول دیجیتال و هوش مصنوعی» بیمه دی در زنجان
- مجید نادری معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی شد
- نقش فعالان اقتصادی در ارائه خدمت بی نظیر بیمه ای به ایرانیان خارج از کشور