به گزارش اقتصادما به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، بانک مرکزی تا ۱۵ دیماه ۱۴۰۴ نظرسنجی گستردهای را با هدف سنجش میزان رضایت عمومی از بانکها در محورهایی همچون نحوه برخورد کارکنان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و فرآیند رسیدگی به شکایات به انجام می رساند. نتایج این نظرسنجی، یکی از شاخصهای اصلی رتبهبندی و معرفی بانکهای برتر کشور در حوزه صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.
بانک صنعت و معدن با تأکید بر رویکرد مشتریمحور خود اعلام می دارد:
رضایت و اعتماد مشتریان، بهویژه فعالان بخش های اقتصادی و صنعتی، سرمایه اصلی بانک صنعت و معدن است. مشارکت ارزشمند شما در این نظرسنجی میتواند مسیر ارتقای مستمر کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای بانکی را هموار سازد.
مشتریان و همراهان بانک صنعت و معدن میتوانند از طریق لینک رسمی اعلامشده از سوی بانک مرکزی در این ارزیابی ملی شرکت کنند. این نظرسنجی بهصورت کاملاً محرمانه و بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام میشود.
🌐 لینک شرکت در نظرسنجی:
https://cbi.ir/survey/34074.aspx
بانک صنعت و معدن ضمن قدردانی از همراهی و اعتماد مشتریان خود، از مشارکت آنان در این نظرسنجی ملی استقبال میکند
- تعامل مؤثر بانک توسعه صادرات ایران با بنگاههای تولیدی و صنعتی صادرات محور
- جشنواره بینالمللی کاریکاتور پول و سرمایه به ایستگاه پایانی ارسال آثار نزدیک شد
- جهش ۷۶ درصدی پرداخت وامهای حمایتی بانک صادرات ایران؛ ۱۷۶ هزار نفر در ۹ ماه
- فرصت خرید ۴ خودروی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا ۳۰ آذرماه
- آغاز زندگی ۶۸ هزار عروس و داماد در ۹ ماه ۱۴۰۴ با وام ازدواج بانک صادرات ایران
- مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از ۴ مدال آور المپیاد هوش مصنوعی ۲۰۲۵ مطرح کرد؛ بیمه دی به طور کامل هوشمند سازی می شود/استفاده از نخبگان و المپیادی ها در دستور کار بیمه دی است