سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۱
رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است
رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است

مدیرعامل بیمه البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش شعبه اراک و همچنین انجمن نمایندگان بیمه های استان مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش اقتصاد ما، روابط عمومی و امور بین الملل، در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.»

وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه گذاران ایفا کند.»

موسی رضایی در ادامه از تلاش های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما


0996-6264416