به گزارش اقتصادما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن، در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای مسؤلان روابط عمومی بانکها، بر نقش مؤثر آنان در اطلاع رسانی، به ویژه در ایام بحران و بر ضرورت تعامل بیشتر بانکها در تولید محتوای مؤثر و هماهنگ در شرایط خاص تأکید شد.
در ادامه، گزارشی از برنامه ها و اقدامات کمیسیون، ارائه و دیدگاهها و تجربیات اعضا در زمینه مدیریت اطلاع رسانی بحران مطرح شد.
در این جلسه، عملکرد بانک صنعت و معدن در پوشش خبری مستمر، پاسخگویی مناسب و هماهنگی با دبیرخانه شورا به عنوان نمونهای از تلاشهای موفق، مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.
قابل ذکر است در نشست یاد شده به تعامل سازنده بانک صنعت و معدن با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره شد که با انجام بازدیدهای میدانی آنان از واحدهای مختلف بانک، زمینه افزایش درک مشترک و حمایت از برنامه های توسعهای بانک فراهم شده است.
گفتنی است، بانک صنعت و معدن با بهره گیری از شیوههای متنوع ارتباطی از جمله ارسال پیامکهای اطلاع رسانی هدفمند به ذینفعان و نیز پوشش خبری بازدیدهای میدانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تولید و توزیع گسترده محتوا، به عنوان الگویی موفق در مدیریت ارتباطات راهبردی و اطلاع رسانی دقیق و فراگیر شناخته شده است.
- درخشش نام بیمه البرز در ارزیابی وزارت نیرو
- ارزیابی خسارت خودروهای جنگ ۱۲ روزه در ایستگاه پایانی
- در راستای ارائه خدمات بینظیر به ذینفعان صورت گرفت؛
- پای هوش مصنوعی به البرز باز می شود
- مدیرعامل بانك صنعت و معدن: فناوری اطلاعات منشا تحولات گسترده در نحوه ارائه خدمات و افزایش كارایی در صنعت بانكداری است
- خرید تضمینی گندم به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتن رسید