به گزارش اقتصاد ما به نقل از مدیریت امور روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیضآثار در این بازدیدها از روحیه تعاملی حاکم شده در بین همکاران تلاشگر برای پشتیبانی هدفمند از واحدهای مختلف بانک تقدیر بهعمل آورد و گفت: هریک از همکاران در بخشهای مختلف بانک دارای نقش و وظیفهای مهم هستند و لازم است پرسنل خدوم بخشهای پشتیبانی کننده، بسترسازی لازم را برای تداوم خدمترسانی با کیفیت به مشتریان فراهم کنند.
مدیرعامل بانک تجارت ضمن بازدید از برخی شعب، با قدردانی از زحمات همکاران شاغل در شعب سراسر کشور خاطرنشان کرد: همکاران شاغل در شعب بانک باید به این نکته واقف باشند که کیفیت و چگونگی خدمات ارائه شده توسط بانک در شرایط فعلی کشور، بیش از هر زمان دیگری به چشم میآید و سبب وفاداری آنها نسبت به بانک خواهد شد.
- پای هوش مصنوعی به البرز باز می شود
- مدیرعامل بانك صنعت و معدن: فناوری اطلاعات منشا تحولات گسترده در نحوه ارائه خدمات و افزایش كارایی در صنعت بانكداری است
- آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
- نقش کلیدی بیمه در تأمین امنیت و آرامش مردم
- خرید تضمینی گندم به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتن رسید
- فاسد شدن محصولات لبنی تاریخدار؛ تولیدکننده یا توزیعکننده مقصر کیست؟