به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این نشست که با حضور مدیرعامل بیمه ایران، معاون فنی، معاون حقوقی و هماهنگی استان ها، مدیرکل امور مالی، مشاور عالی مدیر عامل، مدیرکل حوزه مدیرعامل بیمه ایران و انجمن سراسری شرکتهای خدمات بیمه ای برگزارشد؛ بر لزوم ارائه خدمات بینظیر و متمایز به مشتریان و نقش کلیدی شبکه فروش در تحقق این اهداف تأکید شد.
مدیران و نمایندگان حاضر در این نشست ضمن استقبال از رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران، خواستار حمایتهای اجرایی و ساختاری از سوی مدیریت ارشد شرکت برای تحقق این اهداف شدند.
شفافسازی فرآیند پرداخت کارمزدها، اصلاح سندهای مرتبط و تفکیک دقیق مبنای کارمزد در رشتههای مختلف بیمهای از جمله مطالبات مطرحشده توسط انجمن صنفی در این نشست بود.
طرح دغدغه های مرتبط با مسائل مالیاتی نمایندگان بیمه ایران همچون مدت زمان و نحوه رسیدگی به پروندهها از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود و نمایندگان خواستار آن بودند در صورت امکان، صرف تشکیل پرونده و ارائه اظهارنامه مالیاتی در این خصوص کفایت کند و پرداختها مشروط به بسته شدن کامل پرونده نباشد. در پایان نیز مقرر گردید طی نامه ای به سازمان امور مالیاتی پیشنهادات مطرح شده ارائه شود.
در این نشست همچنین با توجه به جایگاه نمایندگان حقوقی بهعنوان بازوی توانمند شرکت و نقش مؤثر آنها در تحقق اهداف و افزایش پرتفوی بیمه ایران، بر اهمیت نگاه ویژه به شرکتهای حقوقی بیمه ایران در سراسر کشور نیز تأکید شد.
برنامهریزی برای تشکیل کمیتههای کارشناسی جهت طراحی محصولات جدید در حوزه بیمههای زندگی، لزوم ارتقا اخلاق حرفهای در شبکه نمایندگی، حمایت از استقلال شرکت در برابر وابستگی به پیمانکاران و تقویت جایگاه نمایندگان در سیاستگذاریها و برنامهریزیهای کلان نیز از دیگر مسائل مطرح شده در نشست بود.
- مدیر یادگیری و توسعه استعداد: پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود
- پوشش بیمهای جامع برای زائران عتبات عالیات توسط بیمه ایران
- سرمایهگذاری استراتژیک بانک تجارت در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر
- اقدام متمایز بیمه ایران در حادثه بندرعباس
- معاون رییس جمهور: بیمه دی رتبه اول درمان کشور را کسب کرد
- علی جباری در نشست بررسی ابعاد حادثه بندرشهید رجایی مطرح کرد؛ بیمه ایران ایستاده در کنار ملت ایران