به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در جریان این بازدید که با حضور معاونین و مدیارن کل شرکت صورت گرفت؛ ضمن گفت و گو با همکاران شعب، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد.
وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست.علی جباری همچنین راهکارهای موجود برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر اهمیت بهره وری نیروی انسانی گفت: شبکه نمایندگی ما ابزار سربلندی بیمه ایران است و در این راستا تمامی شعب و استان ها نیز باید همیار آن ها برای جذب پورتفو شرکت باشند.
گفتنی است؛ بازنگری نگاه به شعبه های خسارتی، اصلاح چارت و طبقه بندی مشاغل از جمله دغدغه های همکاران و مدیران شعب بود که در این بازدید مطرح شد.
- ساعت کاری جدید بانکها اعلام شد
- آغاز آزمایشی اصلاح نظام بانکی در یک بانک از فروردین
- عرضه ارز ویژه حجاج تمتع از امروز آغاز شد
- حضور مؤثر بانک سپه در نخستین همایش ملی حقوق بانکی
- مدرسهسازی، مأموریت مقدس بیمه ایران در مسیر مسئولیت اجتماعی
- حضور پررنگ بانک سپه در هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران