شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
تگرگ موجب شکستن شیشه خودروها و منازل دُرح سربیشه شد
تگرگ موجب شکستن شیشه خودروها و منازل دُرح سربیشه شد

فرماندار سربیشه در خراسان جنوبی گفت: ساعتی قبل بارش تگرگ موجب شکسته شدن شیشه تعداد زیادی خودرو و برخی منازل شهر درح سربیشه شد.

 

محمدرضا لکزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودروها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنماهای سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستاها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیروهای هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416