شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان سه دستگاه تریلی حامل ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را توقیف کردند.

به گزارش اقتصادما سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت طی روزهای اخیر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به سه دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه سه دستگاه تریلی را توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست برای مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع ایرنا 

 

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416