چهارشنبه ۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان » به بانک صادرات ایران
اعطای نشان ملی «اعتماد مشتریان » به بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران، نشان ملی «اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری» را در نهمین اجلاس «استراتژی توسعه خدمات، تولیدات و صادرات شرکت‌های برتر ایران» دریافت کرد.

 

به گزارش اقتصادما به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این همایش همچنین «گواهینامه استاندارد» و «جایزه بین‌المللی برترین شبکه بانکی معتبر و خلاق در ارائه خدمات بانکی» از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌عمومی در خدمت‌رسانی و ارتباط با مشتریان» به بانک صادرات ایران اعطا شد.

این همایش با محورهای فرصت‌های تولید کالاهای مورد نیاز دستگاه‌ها و پروژه ملی، اولویت دادن به تولید محصولات راهبردی و کالاهای اساسی و صادرات خدمات، بررسی راهکارهای ایجاد رونق تولید با استفاده از فناوری‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی راهکارهای عبور از تحریم‌ها و استفاده از روش‌های جایگزین در حوزه تولید کالاهای استراتژیک با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران، فعالان و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

بانک صادرات ایران طی یک سال گذشته با اصلاح ساختارهای مالی و افزایش سرمایه، پیشبرد پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، افزایش منابع سپرده‌ای و ارتقای سایر شاخص‌های عملکردی و استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی، شرایط مناسبی را برای حمایت از تولید و اشتغال و خدمات صادراتی فراهم کرده است.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما


0996-6264416