چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶
تسهیل در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور
تسهیل در صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از اهتمام جدی این سازمان در تسهیل روند صدور مجوز شرکت های دانش بنیان سلامت محور خبر داد.

به گزارش اقتصاد ما ؛ دکتر سید حیدر محمدی در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه سلامت بنیان گفت: نمایشگاه سلامت بنیان به منظور به نمایش گذاشتن و عرضه محصولات دانش بنیان در حوزه دارویی، غذایی و ملزومات پزشکی برگزار شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در این نمایشگاه ۹۲ شرکت منتخب از بین بیش از هزار شرکت حضور دارند.

دکتر محمدی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه سلامت بنیان این بود که شرکت ها بتوانند از نزدیک با مسئولان و مدیران مربوطه در فضای نمایشگاهی ارتباط داشته باشند و مشکلات خود را بیان کنند.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: در این نمایشگاه نشست های تخصصی (پنل) مرتبط و انجمن های مختلف حضور داشتند که شرکت های حاضر در نمایشگاه توانستند از آن بهره ببرند.

دکتر محمدی گفت: تسهیل در بخش صدور مجوز به شرکت های دانش بنیان و کوتاه کردن مسیر کسب مجوز به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یکی از دستاوردهایی بود که از جانب نمایشگاه دانش بنیان حاصل شد.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه راهی باشد تا در نمایشگاه سال های آینده شاهد افزایش تعداد شرکت ها ، محصولات و فناوری های جدید شرکت ها با مشکلات بسیار کمتر باشیم.

منبع خبرگزاری صدا وسیما 

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416