دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
بیست و هشتمین نمایشگاه نفت میزبان ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی
بیست و هشتمین نمایشگاه نفت میزبان ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی

مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد که مساحت مربوط به شرکت‌های خارجی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع بود که امسال این مساحت به ۵۰۰۰ متر مربع رسید.

 

به گزارش اقتصادما به نقل از ایرنا، غلامرضا جمالی مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود با اشاره به زمان برگزاری این اتفاق، اظهار داشت: بیست هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

جمالی گفت: این موضوع نشان‌دهنده شکست اخبار منفی مبنی بر عدم ورود شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ایران است.

مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی افزود: ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله آن‌ها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

وی افزود: در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناورها جایگاه به‌خصوصی خواهند داشت و بر این نظریم که در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه شود.

جمالی ادامه داد: شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است. شایان ذکر است که از مسائل اصلی ایراد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد بود که تنها در سال گذشته ۱۵۰ تفاهم‌نامه و قرارداد به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416